Odbiór przesyłki

 

CO TO JEST PRZESYŁKA KURIERSKA:

Przesyłką kurierską może być paczka, która waży maksymalnie do 30 kg lub paczka zapakowana na palecie która waży powyżej 30 kg do 300 kg.

 

TERMIN OCZEKIWANIA NA PRZESYŁKĘ:

Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-16.00. Należy także podać telefon kontaktowy dla kuriera. Kurier z reguły dostarcza przesyłkę do dwóch dni roboczych od dnia wysłania. O dniu wysyłki są Państwo zawsze poinformowani mailowo. Jeżeli życzą sobie Państwo śledzić swoją przesyłkę, należy poprosić obsługę Meble Świata o przesłanie listu przewozowego. Jeżeli wiedzą Państwo, że w nie każdy dzień mogą odebrać przesyłkę, należy poinformować obsługę Meble Świata w które dni i jaki przedział godzinowy Państwu pasuje. Takie informacje przekazujemy bowiem do kuriera, aby uniknąć przekładania terminu odbioru. Każdy bowiem przełożony dzień odbioru przesyłki jest dodatkowo płatny 18,00zł. Jeżeli kurier podejmie dwie nieskuteczne próby doręczenia przesyłki, przesyłka będzie czekać na odbiór w oddziale kurierskim, a po 7 dniach wróci do nadawcy na koszt Klienta. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki ważącej więcej niż 30 kg do domu klienta. Przy dużych i ciężkich przesyłkach klient musi zatroszczyć się o ludzi do wniesienia.

 

ODBIÓR PRZESYŁKI:

ODBIÓR PRZESYŁKI – Należy sprawdzić zawartość przesyłki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie przesyłki (np. z braku czasu) na potwierdzeniu odbioru należy napisać: „odbieram z zastrzeżeniem”. W razie wystąpienia zniszczeń należy poprosić kuriera o wypisanie protokołu szkody. Jeżeli po wydaniu przesyłki stwierdzą Państwo ubytek lub uszkodzenia nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, żądanie ustalenia stanu przesyłki winno być zgłoszone przewoźnikowi niezwłocznie po ujawnieniu się szkody, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.

 

PROTOKÓŁ SZKODY:

Protokół szkody powinien zawierać dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń, w szczególności:

  • informacja o opakowaniu zewnętrznym -paleta, karton, narożniki, taśma zabezpieczająca, karton, folia streach
  • zabezpieczenie towaru wewnątrz opakowania – folia bąbelkowa, narożniki z pianki, profile styropianowe, folia streach, przekładki tekturowe, papier
  • uszkodzenia opakowania zewnętrznego – zgniecenie kartonu, uszkodzenie kątownika, podziurawienie kartonu, poluzowane taśmy zabezpieczające karton, rozerwana/odklejona taśma sklejająca karton
  • dokładny opis wszystkich uszkodzeń towaru!

Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza!

Tylko poprawnie wypełniony PROTOKÓŁ SZKODY uprawnia do reklamacji towaru!

Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami

Zapisz się
do naszego newslettera

© 2021 MEBLE ŚWIATA. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Realizacja: KULIKOWSKI-IT.pl Strony internetowe Szczecin

Powiadom o dostępności Poinformujemy Cię, gdy produkt będzie znów dostępny. Po prostu zostaw nam swój adres mailowy.
Email Quantity Twój adres mailowy nie zostanie udostępniony nikomu innemu.